A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Державний професійно-технічний навчальний заклад "Західно-Дніпровський центр професійно-технічної освіти"

Про організацію освітнього процесу з 18 жовтня 2021 року

Дата: 19.10.2021 17:35
Кількість переглядів: 99

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ

ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ ДМІНІСТРАЦІЇ

 

ДЕРЖАВНИЙ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«ЗАХІДНО-ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ»

ЄДРПОУ 02541846

 

НАКАЗ

18.10.2021                                               с. Саксагань                                     № 73-Аг

 

Про тимчасовий перехід

на дистанційне навчання

та організацію освітнього

процесу в умовах карантину

 

          На виконання заходів із запобігання поширенню на території області гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, зазначених в Протоколі № 29 позачергового засідання Дніпропетровської регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій від 17 жовтня 2021 року, відповідно до законів України «Про освіту (статей 53, 54), «Про захист населення від інфекційних хвороб», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», постанови Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 року №1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», з метою організації освітнього процесу в умовах карантину та тимчасовий перехід на дистанційне навчання

 

Н А К А З У Ю:

 

1. Із 18 жовтня 2021 року на період дії «червоного» рівня епідемічної небезпеки запровадити дистанційне навчання для здобувачів освіти в навчальних корпусах № 1, 2, 3 закладу освіти.

2. Педагогічним працівникам закладу освіти:

2.1. Працювати із здобувачами освіти шляхом використання технологій дистанційного навчання для проведення освітнього процесу. Для здійснення обміну навчальними матеріалами можуть застосовуватися будь-які пристрої та інструменти.

2.2. Виконувати обов’язки, передбачені трудовим договором (контрактом), Посадовою інструкцією.

2.3. Дотримуватися Правил внутрішнього трудового розпорядку закладу освіти.

2.4. Здійснювати виконання своїх посадових обов'язків відповідно до навчальних планів та освітніх програм на своїх робочих місцях.

          2.5. Керувати дистанційним навчанням здобувачів освіти: викладати матеріали уроків, перевіряти домашні завдання, проводити перевірку знань здобувачів освіти, організовувати дистанційне навчання через Microsoft Teams.

2.6. Провести з використанням будь-яких технологій інструктаж для здобувачів освіти щодо запобігання поширенню коронавірусної інфекції (COVID-19), дотримання правил респіраторної гігієни та протиепідемічних заходів.

3. Тарадаю В.С., інженеру-електроннику, створити необхідні технічні умови для виконання трудових обов'язків педагогічних працівників в умовах дистанційного навчання.

4. Плохому М.О., заступнику директора з навчально-виробничої роботи (навчальний корпус №1), Андрієнко Н.Ю., заступнику директора з навчальної роботи, Кравченку А.А., завідувачу відділення (навчальний корпус №2), Козіні В.М., завідувачу відділення (навчальний корпус №3):

4.1. Здійснювати контроль за виконанням педагогічними працівниками навчальних планів та освітніх програм під час дистанційного навчання.

4.2. Обмежити доступ сторонніх осіб до закладу освіти, забезпечити доступ сторонніх осіб лише за нагальної потреби та за попередньою згодою адміністрації закладу.

4.3. Контролювати дотримання санітарно-гігієнічних норм по навчальних корпусах.

4.4. Не допускати до роботи працівників (відвідувачів) із ознаками респіраторного захворювання.

4.5. Обмежити зібрання працівників у групи більше ніж 10 осіб.

4.6. Обмежити безпосередні ділові контакти працівників із представниками сторонніх організацій.

4.7. Забезпечити негайне інформування директора про кожний випадок підозри (захворювання, можливого контакту з хворими) працівників на COVID-19.

 

5. Янчій Г.М., коменданту гуртожитку навчальний корпус №3,  Яринич Н.В., коменданту гуртожитку навчальний корпус №1, забезпечити:

5.1. Тимчасовий виїзд із гуртожитків на період з 18 жовтня 2021 року на період дії «червоного» рівня епідемічної небезпеки здобувачів освіти, крім, здобувачів освіти з числа дітей-сиріт, осіб, позбавлених батьківського піклування відповідно до поданої ними заяви.

5.2. Дотримання карантинних обмежень і протиепідемічних заходів у гуртожитках навчальних корпусів відповідно до постанови Головного державного санітарного лікаря України від 04 серпня 2020 року № 48 «Про затвердження Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів в гуртожитках в період карантину в зв'язку поширенням коронавірусної хвороби (СОVID-19)».

5.3. Перебування здобувачів освіти з числа дітей-сиріт, осіб, позбавлених батьківського піклування в приміщеннях гуртожитку загального перебування або користування (поза кімнатами) лише у респіраторі або захисній масці (у тому числі виготовленій самостійно), так, щоб були покриті ніс та рот;

5.4. Вихід здобувачів освіти з числа дітей-сиріт, осіб, позбавлених батьківського піклування з приміщення гуртожитку лише при нагальній потребі та з повідомленням черговому гуртожитку;

5.5. Обмеження відвідування гуртожитків сторонніми особами.

 

6. Всім працівникам закладу освіти:

6.1. Виконувати вимоги протиепідемічних заходів, зокрема й під час дистанційної роботи.

6.2. Не перебувати у скупченні людей понад 10 осіб.

6.3. Використовувати засоби індивідуального захисту  (захисні маски, за необхідності — гумові рукавички).

6.4. Забезпечити профілактичну дезінфекцію на робочих місцях. Регулярно протирати дезінфікуючим спиртовмісним засобом робочі поверхні та предмети: поверхні столів, стільці, дверні ручки, вимикачі, телефони, клавіатури та мишки тощо.

6.5. Запровадити режим провітрювання або кондиціонування повітря, не створюючи протягів, через кожні дві години.

6.6. Регулярно мити руки з милом та обробляти дезінфікуючими спиртовмісними засобами; не торкатися свого обличчя, очей, носа і рота брудними руками.

6.7. Під час переміщення закладом освіти та під час безпосереднього виконання роботи забезпечувати відстань до інших людей не менше ніж 1,5 м.

6.8. Уникати рукостискання, використовувати інші безконтактні способи вітання.

6.9. Уникати тісного контакту з усіма, хто має кашель або інші ознаки респіраторних захворювань.

6.10. Перед виходом із дому міряти температуру. У разі наявності ознак недуги, навіть невисокої температури та проявів захворювання, залишатися вдома, повідомити свого безпосереднього керівника.

6.11. У разі виявлення COVID-19 (як у працівника, так і в членів родини) повідомити свого безпосереднього керівника.

6.12. У разі контакту з особами, у яких було виявлено COVID-19, повідомити свого безпосереднього керівника, залишитися на самоізоляції та повідомити сімейного лікаря для прийняття рішення щодо подальших дій.

 

7. Гулію В.В., завідувачу господарства (навчальний корпус №1), Кравченку А.А., завідувачу відділення (навчальний корпус №2), Козіні В.М., завідувачу відділення (навчальний корпус №3):

7.1. Забезпечити режим провітрювання або кондиціонування повітря, не створюючи протягів, через кожні 2 години.

7.2. Забезпечити режим прибирання робочих та санітарно-побутових приміщень із засобами дезінфекції.

7.3. Розмістити ємкості з дезінфекційними засобами в санітарно-побутових приміщеннях та забезпечити їхнє регулярне наповнення.

7.4.Забезпечити робочі місця працівників дезінфікуючими спиртовмісними засобами.

7.5. Забезпечити наявність засобів вимірювання температури.

 

8. Секретарям Броваренко Г.М., Вештало В.І., Савчук Н.К. ознайомити з цим наказом всіх працівників закладу освіти.

 

9. Забезпечити оприлюднення цього наказу шляхом розміщення на офіційному веб-сайті закладу освіти.

 

10. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

          Директор                                                                     Віктор ЦИГАН

Вик. Білаш

Ознайомлені:

«___» _____ 2021 р.               ___________               Н.Ю.Андрієнко

«___» _____ 2021 р.               ___________               М.О. Плохий

«___» _____ 2021 р.               ___________               В.В. Гулій

«___» _____ 2021 р.               ___________               А.А. Кравченко

«___» _____ 2021 р.               ___________               В.С. Тарадай

«___» _____ 2021 р.               ___________               В.М. Козіна

«___» _____ 2021 р.                ___________               Н.В. Яринич

«___» _____ 2021 р.                ___________               Г.М. Янчій

«___» _____ 2021 р.               ___________               ___________

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень